Az árukárt utólag hogyan követelhetik rajtunk?

Kávészünet a jogásszal Rakodáskor nem történt semmi, senki nem szólt egy szót sem, a fuvarlevélen vagy CMR-en egy betű sincs kárról vagy sérülésről. Jópár nap múlva aztán jön egy dörgedelmes levél néhány fotóval kidekorálva, majdnem kétezer eurós kárigényről. Van erre jogi lehetősége a megbízónak? Mire figyeljünk, hogy ne lehessen hasonló kifizetéseket bevasalni rajtunk? – faggattuk […]

Ez a bejegyzés csak előfizetők számára érhető el. log in

A Fuvarlevél szerkesztősége azzal foglalkozik, hogy újságai, szakkönyvei és honlapja segítségével támogassa a szállítmányozó vállalkozások működését. Újságcikkeiben, szakmai írásaiban könnyen érthetővé teszi a magyar jogszabályi előírásokat, bemutatja az új technológiákat és megadja a választ az összes olyan kérdésre, amivel olvasói hozzá fordulnak.

Ügyfélszolgálatunk segítségével előfizetőink gyors és pontos szakmai választ kaphatnak felmerült kérdéseikre.

Hirdetés

Hirdetés megrendelése:
Telefon: 30/628-9945
E-mail: hirdetes@ujmedia.eu