A sikeres fuvarozók szakmai lapja

Ügyfélszolgálat: +36/20-42-300-42
E-mail: info@ujmedia.eu

Az autókereskedő árajánlata alapján, annak írásos visszaigazolásával rendeltem meg egy nyergest. Ezt követően szóbeli megállapodás alapján előleget is fizettem. Azonban a jármű nem érkezett meg a szóban vállalt októberi határidőre, ezért e-mailben lemondtam a megrendelést. A kereskedő nem akarja visszafizetni az előleget, sőt felszólított a jármű átvételére. Igaza van? Valóban nem kapom vissza a pénzem?

Egy gyártótól megrendelt teherautóra manapság nem szokás megadni a pontos szállítási határidőt. A kereskedő által készített szerződésben többnyire „tervezett átadási határidőről” esik szó. Pontos határidőt az autóipari cégek nem szívesen vállalnak, mert ha nem kapnak időben alapanyagot, akkor a rajtuk kívül álló okok miatti késésért nem akarnak vagyonokat fizetni. A szállítási határidő közlése helyett jó […]

Ez a bejegyzés csak előfizetők számára érhető el. log in
Olvasói kérdések

Küldje el kérdését és szakértőink válaszolnak!