Kedves Olvasóink!
Fogadják sok szeretettel a 2022. decemberi számunkat.
A *-al jelzett bejegyzéseinket előfizetés nélkül is megtekinthetik.
Az infláció felett nőttek a fuvarozók költségei
Januártól nem kell magunknál tartani a jogosítványt és a forgalmit
Változások a munkaügyi szabályokban – Jönnek az apanapok és a szülői szabadság
Megjelent az Euro 7 – az új teherautókra 2027-től lesz kötelező
Hírek:
Bevezetik az elektronikus multimodális fuvarokmányt*
1237 km-nyi autópályát az idén télen már nem a Magyar Közút takarít*
Súlykorlátozás Győrújfalu és Győrzámoly között*
Interaktív térképen a budapesti súlykorlátozások*
Drágulnak az osztrák pályamatricák*
Emelkedik az útdíj Vallóniában*
Fehéroroszország beengedi az EU-s fuvarozókat, ha vesznek engedélyt*
Nem fizethetnek OBU-val a kisteherautók a beloruszoknál*
Sok ország, egy OBU*
A szlovén forgalomfigyelő kamerák képei is elérhetők az Útinform weboldalán*
Az EU Parlament rálicitált a Bizottság alternatív üzemanyagtöltő állomásokról szóló tervére*
Európa legnagyobb kikötői fognak össze a zöld hidrogén szállításáért*
Hidrogén szállítási folyosó készül Észak- és Dél-Európa között*
Drága az AdBlue, sokan csalnak vele*
Nő a német útdíj*
A Mercedes eActros átkelt az Alpokon*
Újabb pénzügyi intézkedés: legfeljebb 25% lehet a késedelmi kamat
Módosult a kisadózás
Az ukrán fuvarozók besokalltak Záhonynál, rendet tettek
Németországban a teherautók 90 százaléka tilosban parkol az éjszakai órákban
Forgalomkorlátozások 2023. január
Gyűlnek a fekete felhők
Hogy áll a fuvarpiac a gazdasági válság kezdetén?
Hogyan lesz eredményes az álláshirdetésünk?
Kötelező biztosítás 2023 *