Kedves Olvasóink!
Fogadják sok szeretettel a 2022. novemberi számunkat.
A *-al jelzett bejegyzéseinket előfizetés nélkül is megtekinthetik.
Sofőr bérek: kettős szorításban a szakma *
Sok vállalkozásnál volt évközi béremelés*
A hatékonyság növelésével orvosolható a sofőrhiány
Hogyan csökkentsük a fogyasztást?
Tájékoztató kampány a hétvégi pihenőről
Hírek
10 százalékkal drágulhatnak a kötelezők*
Jövőre kétszámjegyű költségnövekedést jósolnak a fuvarozóknak*
Biztonságos és védett parkolók fejlesztésére lehet pályázni*
Aláírták a dél-erdélyi autópálya hiányzó szakaszának építési szerződését*
Kirgizisztán csatlakozott az e-CMR-hez*
AdBlue hiány fenyeget Németországban*
Beszállnak a fuvarozásba a hidrogénnel működő kamionok*
Földgáz helyett biogázzal üzemel az Iveco*
Lengyelországban is sok a hamis CEMT*
Elhanyagolt pihenőhelyek a német autópályákon
Valószínűleg részben törlik el a GKI felújító vizsgát
Forgalomkorlátozások 2022. december
Egyszerűbb adózást kapnak a kisvállalkozók
Mit kezdjünk a gyorshajtás bírsággal, ha már nincs nálunk a sofőr?
Jövő év végére készülhet el a röszkei átkelő bővítése
Segítség, valaki lenyúlta az üzemanyagkártyámat!
Kell-e CMR a költöztetéshez?
Áruszállítás és autómentés: 40 vagy 80 százalékos költséghányad?
Milyen engedélyre lesz szükségünk egy bosnyák-cseh fuvarhoz?
Mennyi lesz az uniós minimálbér?
Fuvarozói engedély vegyes autóparkra
Vállalkozói kamatstop – még mindig a Széchenyi-hitelek a legolcsóbbak
Fényeslitkén megnyílt a kontinens legnagyobb vasúti terminálja, magyar kikötő épül az Adrián
Rossz billentési szám Ausztriában: jár az állásidő?
Fiktív számlák – minden korábbinál több adatot lát és használ is a NAV