Fogadják sok szeretettel a 2023. júniusi számunkat. A *-al jelzett bejegyzéseinket előfizetés nélkül is megtekinthetik.
A költségek emelkedése ellenére csökkentek a belföldi fuvardíjak
Fuvarpiac a csökkenő ipari termelés árnyékában
Zöld fuvarozás: drágább, de nem lesz más megoldás
Hírek:
Olaszországban is bevezetik az elektronikus fuvarlevelet*
Elektromos meghajtású pótkocsikkal 24-55% gázolaj takarítható meg*
Az EU Bíróság megkezdi a Mobilitás Csomag elleni panaszok tárgyalását*
Brüsszel megbünteti a Mobilitási Csomag alkalmazásával késlekedőket*
Május 1-től 2,2%-kal emelkedett a minimálbér Franciaországban*
A Total eladja a németországi és hollandiai töltőállomásait*
Félpótkocsi hajtogatva: 2 tonnával könnyebb*
2024. júliusától csak guminyomásszabályzóval ellátott teherautók helyezhetők forgalomba*
Megújul a 8518-as jelű, Fertőendréd-Sopron összekötő út egy szakasza*
Ipari parkot avattak Kemecsén*
Letenyén is sebességkorlátozás nélkül lehet majd átkelni a határon*
A Fliegl daruzható pótkocsikat gyárt*
Ukrán mezőgazdasági termékek: megváltozott a behozatal szabályozása*
Felelősséggel tartozik-e a megbízó a pontatlan adatok miatti kárért?
Lesz-e külön útdíj a pótkocsikra?*
Már nincs szükség külföldi áfaregisztrációra, ha magánszemélynek fuvarozunk nemzetköziben
Tengelytúlsúly Csehországban: tényleg ki kell fizetni az autómentést is?
Nem akarok várni a pénzemre!
Hibázik a sofőr: ki vigye a balhét?*
Gyűjteni kezdik a személy- és kisteherautók fogyasztási adatait
Építőanyagok külföldre szállítása: már a homok is listás
SENT – már mezőgazdasági termékekre is