Fogadják sok szeretettel a 2023. májusi számunkat. A *-al jelzett bejegyzéseinket előfizetés nélkül is megtekinthetik.
Napidíj-emelés: hogyan tudjuk legjobban kihasználni?
Sokkal olcsóbb és sokkal drágább sem lesz a dízel
Sok kisvállalkozónak megfeleződött az energia ára
Augusztus végétől lehet vizsga nélkül GKI-t hosszabbítani
Ukrán mezőgazdasági termékek: megváltozott a behozatal szabályozása*
Muszáj a cég irodájának a székhelyen lenni?
Részrakomány, zárt rendszerű lerakással
Zéró tolerancia – Mit jelent a sebességmérés változása?*
Forgalomkorlátozások 2023. június
Traffipaxok hitelessége – mit tegyünk, ha nem is mentünk annyival?
Kérhetek felmentést a kabotázs szabályai alól?
Hírek:
A lengyel fuvarozók többsége nem emeli a fuvardíjakat 2023-ban*
Emelkedik a lengyel A4-es autópálya díja*
Változnak a holland bírságok*
Emelkedett a szerb útdíj*
Új uniós irányelv: átláthatóság kell a bérezésben*
Elköltöznek az akkumulátor-gyárak Európából?*
A Shell megnyitotta első LNG-töltőállomását Magyarországon*
Győr közelében sokféle szolgáltatást nyújtó, biztonságos kamionparkoló épül*
Csaknem 80 focipályányi területen épít logisztikai parkot a WLP*
Új intermodális vasúti terminál épül Szegeden*
Az Útinform weboldalán már az osztrák forgalomfigyelő kamerák is elérhetőek*
Számítógépes támadás ért logisztikai cégeket
Szimulátorok a járművezető-képzésben
Önök kérdezték…az 561-essel kapcsolatban:
Utólagos bírság a 45-ös pihenőre: szabályos?
A két telephelyünk között kell tachót használni?
Mikor szabad túllépni a vezetési időt?*
A sofőrt vagy kocsit kell hazahozni?
Nem is olyan Távol-Kelet?
Így lehetne javítani a versenyképességet
Az új teherautók csaknem 97 százaléka még gázolajjal közlekedik*