Fogadják sok szeretettel a 2023. októberi számunkat. A *-al jelzett bejegyzéseinket előfizetés nélkül is megtekinthetik.
Jövőre 15-20%-os fuvardíj-emelésre lesz szükség*
Fuvarpiac: a csökkenő kereslet diktál
Hiába írták meg, a kormány eddig nem vette figyelembe az MKFE és a NiT javaslatait
Hogyan lehetne hatékonyabb az ellenőrzés?
Ukrán tilalom: újabb hosszabbítás határozatlan időre
Külföldről behozott teherautó és a tachográf
Teherautó otthoni tárolása –adhat-e rá engedélyt a munkáltató?
Forgalomkorlátozások
Része-e a fizetésnek a napidíj és az üzemanyag-megtakarítás?
Ha csak szervizbe megyünk, ahhoz nem kell engedély
Jár-e állásidő a sofőrnek, ha nem tudunk neki munkát adni?
Mikor mentes a kamionstop alól a kombinált szállítás?
Utazás az autóhoz: munkába járás vagy kiküldetés?
Újrahasznosítható raklapok és az EPR
Lízingelt autónál kié az EPR?
Az alkohol útja a termelőtől a fogyasztóig
Hanyag dolgozók: mit kezdhetünk velük?
Az árukárt utólag hogyan követelhetik rajtunk?
Akinek a videói miatt sokan elkezdik a szakmát
Hírek:
Meghaladta az ezer kilométert a romániai autópálya-hálózat hossza*
Szigorúbban büntetik az olaszok a vezetés közbeni mobilhasználatot*
Félpályás útlezárás az M0-ás egyik csomópontján*