Fogadják sok szeretettel a 2024. áprilisi számunkat. A *-al jelzett bejegyzéseinket előfizetés nélkül is megtekinthetik
Útdíjfizetés utólag
Szorosabb lesz az uniós rendőrségi együttműködés
Vizsga nélküli GKI képzések: miért nincs elég?
Jön a digitális jogosítvány és a fiatal sofőrök
Önök kérdezték:
Tengelytúlsúly: ki felelős a felrakásért?
Ki fizeti ki a kárt, ha egy fa okoz balesetet?
Földmunkák útépítésen: fordított áfa a fuvarozásban
Kontúrcsík – kinek kötelező?
Kérhető-e méltányosság hibás tengelyszámállítás miatt?
Megszűnt a céges kamatstop
Ne mondjunk le a késedelmi kamatról!
Iparűzési adó – hogyan kell idén fizetni?
A vörös-tengeri konfliktus
Hogyan hat a fuvarozásra a vörös-tengeri válság?
Kell-e középfokú végzettség a vállalkozás szakmai irányításához?
Hogyan ösztönözhetők a járművezetők?
Korrektül fizetni és emberi hangon beszélni
Idén is Magyar Szállítmányozók Napja*
Hírek:
Útfelújítás nehezíti áprilistól a Liszt Ferenc repülőtér megközelítését*
Súlykorlátozást vezetnek be több útszakaszon*
Folytatódnak a tavaly indult felújítások a gyorsforgalmi utakon*
Megnyílt a Nagyváradot az észak-erdélyi autópályával összekötő gyorsforgalmi út*
Második hónapja csökken az európai fuvarozói kapacitás*
Lengyelország megszüntette a szlovák határ ellenőrzését*
Olcsóbb az elektromos?*
Hány évre lesz szükség az elektromos átálláshoz?*
A legbiztonságosabb utak az Unióban*
Újra indul az autógyárak elleni kartell ügy*
A kartell hullámai tovább is terjedhetnek*
EU: több tagországban emelkedett a minimálbér*
Nemzetközi fellépés a Brenner autópályán alkalmazott korlátozások ellen*
Németország meghosszabbítja a lengyel, cseh és svájci határellenőrzéseket*
Összeütközésre figyelmeztető radar a teherautón*