Fogadják sok szeretettel a 2024. szeptemberi számunkat. A *-al jelzett bejegyzéseinket előfizetés nélkül is megtekinthetik.
Útdíj: nem működik a bírságriasztás funkció
Viszonylati jegy: hosszabb utakra alkalmatlan lesz
Garanciális OBU csere: ragaszkodjunk a papírhoz!
Mikor jár a vállalkozásnak a bírság, és mikor a sofőrnek?
„Orosz rulett” a fuvarozói piacon
Fuvarpiac: növekvő fogyasztás és csökkenő ipari termelés
Január 1-jétől a lengyel kabotázs is SENT-köteles lesz
Jövőre Dániában is bevezetik a kilométer-alapú útdíjat
A furgonok pörögnek, a 16 t feletti teherautók eladása visszaesett itthon
Túlméretes rakománnyal külföldre
IRU: az EU sokat tehet a fuvarozásért
Nemcsak a vezetési időt, a munkaidőt is figyelni kell
Biztosítóváltás: ne késsük le a felmondási időt!
Miért nem fizet időben a biztosító?
A kiberbűnözés megelőzése
Hírek:
Megújul Békés vármegye egy fontos útszakasza*
Szeptember közepéig tart a forgalomkorlátozás a szolnoki hídon*
Egész nyáron ellenőrizték itthon az élőállat-szállítmányokat*
Vecsésre költözik az ÉKM Közúti Közlekedési Ellenőrzési Főosztály ügyfélszolgálata*
Tűzveszély! Az MAN 60.000 teherautót és autóbuszt hív vissza átvizsgálásra*
Díjmentessé váltak a városokat elkerülő autópálya-szakaszok Szlovákiában*
Egy szolgáltató OBU-t vált, a régi készülékek a fuvarozók nyakán maradnak*
Több elektromos töltőállomást tervez az EU, mint amennyi szükséges?*
A Daimler teljes körű szolgáltatást nyújt az e-teherautók vásárlóinak*
Túlméretes szállítmányok: a második sofőrt digitális asszisztens helyettesíti*
Próbaút DAF kamionnal: Rotterdamtól Osloig vezető nélküli üzemmódban*
Félő, hogy összeomlik az Alpokon át vezető közúti teherforgalom*
Júliustól kötelező a kanyarodást segítő asszisztens*