Megoldották: törvényessé tették a behajtási díjakat
Újra elérhető a bírságriasztás, de máshogyan működik, mint eddig
Csatlakoztunk az e-CMR-hez!
2025-ös útdíjak: 3,4 százalék plusz
Tachográfcsere: két hónap lesz a türelmi időszak
Drágulni fognak az engedélyek, a tachográfkártyák és a műszaki
Februártól fizetni kell a személyi igazolványokért is és 17 ezer forintba kerül az útlevél
Nem jöhet több vendégmunkás
Sofőrhiány: mit tehetünk a megoldására?
Minimálbér 2025
Másfélszeresére nő az alkalmi dolgozók adója
Mit tudunk a TSM újraindulásáról?
Felpattanás helyett hosszú gyógyulás
Önök kérdezték:
Mit tegyünk, hogy ne büntessen a román e-Transport?
Mi kell egy svájci fuvarhoz?
Tachográf magáncélra
Tartozik a német megbízónk – mi a teendőnk?
A megrendelő nem biztosít megfelelő területet a rakodáshoz
Be nem hajtható követelés áfája
Tévesen levont útdíjak – nem sietnek visszautalni
Hírek:
Új főutat jelöltek ki a Zsámbéki-medencében
Átadták az M85-ös határ menti szakaszát
Átadták Gyöngyös nyugati elkerülő útját
Románia és Bulgária: januártól nincs határellenőrzés
Emelkedett a Vallon útdíj (Belgium)
Olaszország: 15 heti kényszerszünet után újra járható a Mont Blanc-alagút
Emelkedtek az olasz bírságok
Ausztria: Robin, a tanulékony raktári robot
Robotok csökkenthetik a logisztika munkaerőhiányát
Németország: vita a közúti határellenőrzésekről
Németország: országos ellenőrzést tartott a Logisztikai és Mobilitási Hivatal (BALM)