Már kapható Magyarországon a nagyméretű haszonjárművek kategóriájában piacvezető Renault Master negyedik, díjnyertes generációja. A kívül-belül megújult modell dízel hajtással és elektromos hajtáslánccal is elérhető.
2024 szeptemberében a Renault ötödik alkalommal zsebelhette be az „International Van of the Year” verseny nemzetközi zsűrijének elismerését, ugyanis a Renault Master lett az év nemzetközi haszonjárműve – immár másodjára a verseny történetében, hiszen a modell második generációja 1998-ban hozhatta el ezt a címet.
A Master 1980-ban jelent meg a kínálatban, már régóta meghatározó szereplője a szállítmányozás, a logisztika, az építőipar és más iparági vállalkozások tevékenységének. A 2023-as és 2024-es évben is kategóriájában piacvezető autó most teljesen megújult, hogy még inkább megfelelhessen a mai kor igényeinek.
A modern és hatékony munkaeszköz
Az új, karakteres megjelenésű Renault Master nem véletlenül kapta az „Aerovan” nevet. A modell tervezésében központi szerepet kapott az aerodinamikus vonalvezetés, amelyet szélcsatornában fejlesztettek, hogy az autó áramvonalasságát tovább növeljék.
Ez a kialakítás az új, dinamikus fékrendszerrel kiegészülve még kedvezőbb fogyasztást eredményez: a dízel verzió akár 1,5 literrel kevesebb üzemanyagot fogyaszt 100 km-en1 – ezáltal csökkentve a CO2 kibocsátást is –, a 100%-ban elektromos verzió esetén pedig a hatótáv 27%-kal nőtt, ami azt jelenti, hogy az autó akár 460 km megtételére képes két töltés között2.
A gazdaságosság mellett a kivételes, akár 1625 kg-os teherbírás, az akár 2500 kg-os vontatási kapacitás, valamint a mobil irodaként is funkcionáló, openR link multimédia-rendszerrel ellátott, praktikus vezetőfülke teszi igazán hatékony munkaeszközzé ezt a modellt, amelyben korszerű vezetéstámogató technológiák gondoskodnak a biztonságról.
A vállalkozások igényeire szabva
A Renault Master első- és hátsókerék meghajtással is elérhető. Míg az elsőkerék-hajtású modellek a hasznos terhelhetőségben és az országúti szállításban élveznek előnyt, a hátsókerék-hajtásúak nagyobb súlyt képesek szállítani, bármilyen terepen helytállnak és akár 4×4 opcióval is beszerezhetőek.
Az E-Tech 100% electric verzió kétféle akkumulátorcsomagot kínál: a 40 kWh és 170 km-es hatótáv ideális városon belüli kiszállításokhoz, a 87 kWh és 460 km-es hatótáv pedig tökéletes hosszabb utakhoz.
Az új Renault Master összesen 40 különböző gyári átalakítással érhető el, de a Renault PRO+ szolgáltatással egyedi igényekre is szabható. 2025 végén pedig hidrogén-üzemanyagcellás hajtású verzióval bővül a paletta.
Most még inkább megéri
Az új Renault Master most 5 év vagy 200 000 km garanciával3, valamint legalább nettó 2 000 000 Ft kedvezménnyel4 szerezhető be a Renault márkakereskedésekben. A modellre állami támogatás is igénybe vehető a Széchenyi Lízing MAX+ program keretein belül, évi 5%-os kamattal.
Lépj szintet a hatékonyságban, tudj meg többet a Renault Masterről ITT!
1 A Renault belső adatai alapján. WLTP mérés, az Új Master Furgon L2H2 Blue dCi 130 verziójának üzemanyag-fogyasztása került összehasonlításra az előző generációs Master Furgon L2H2 Blue dCi 135 verziójával.
2 WLTP mérés, összehasonlítva a Master L2H2 E-Tech 87 kW-t és a Renault Master E-Tech Electric 52 kW-t. Renault belső adat.
3 A garancia 5 év vagy 200 000 km, a megadott időtartam és futásteljesítmény közül a korábbi eléréséig. A garancia részletes feltételeit a RENAULT Általános Jótállási Feltételek és a G+ Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák. A szerződéses jótállás a fogyasztónak a jogszabályból eredő jogait nem érinti.
4 A feltüntetett legalább nettó 2 000 000 Ft kedvezmény az Új Renault Master Furgon verziókra érvényes, jogi személyek részére, gyártásból történő rendelés esetén 2024. szeptember 1-től visszavonásig.
Fizetett tartalmat olvashattak!